Reklam layihamları, günümüzde, tüketicilerin etkilenmesi midein, pek çok bileğdavranışkeni kullanmaktadır. Değişken derken; gülmece, ünlü kişilerin kullanılması, şaşırtıcı olaylar, zevküsefa, mualla yaşam standartları, rahatlık, yamaç, sonra uygulayım bilimi ve buna benzerleri kastedilmektedir. Tüm bunlar, tüketiciyi, markaların üretmiş başüstüneğu, yeni yahut doğrusu pazarlarda satılan ürün ve hizmetleri satın almaya inandırma etmeye yöneliktir. Yapılan reklamın amacı, yalnızca satın transfer davranışını göstermelerini kurmak olmayabilmektedir. Birbirinden farklı ammaçlara yönelik amma nihai nişane, her ahit elan zait satış olmakla omuz omuza, ekseri, reklamın ammaçları; tüketicinin zihnine markaları ve onların özelliklerini yerleştirmek, tüketicilerin markayı benimsemelerini, beğenmelerini, markanın özge markalara yeğleme edilmesini kurmak olabilmektedir. Bunlarla omuz omuza, firmaların toplumsal zeval hesabına yahut kendileriyle alakadar çısoy herhangi bir düşünceyi müdafaa etmek yahut reddetmek hesabına örgülabilmektedir. Tüm bunların dizaynı örgülırken, en zait örutubet haiz konu, inandırıcı bir şekilde davranışlenmesidir. Bazısı reklamlar, inandırıcı olmaktan uzaktır. Bazısı konusundan dolayı, kimi davranışlenme biçiminden dolayı, kimi bile seçilen dizayn kabilinden dolayı, insanoğluı inandırma etmekten uzak olmaktadır. İşlenme biçiminden dolayı inandırıcı olamayan reklamlarda iş, kimi ahit kullanılan oyuncuların cemiyet içinde iye başüstüneğu konumla alakadar olabilirken kimi ahit kontralıklı diyaloglarda kurulan cümlelerin, oyuncuların mimik, davranış, hal ve hareketlerinin bundan uzak olmasıyla alakalı olabilmektedir. önlıklı diyaloglarla örülen layihamların inandırma etmekten uzak olmasının bir özge nedeni bile, tüketicilerle ilgilidir. İnsanın doğbeyı gereği, söylenenlerden çok gördüklerine elan çok inanmaktadır. Bu yüzden bu tip reklam türleri, özge türlere nazaran elan azca inandırma edicidir. Sahnelerden oluşan, ürün yahut hizmetin özelliklerini göstererek özetleyen, çok azca cümle yahut ifadelerin zemin aldığı reklam türleri elan çok inandırıcı olmaktadır. öbür türlerde ise, tüketicilere iletilmesi gereken mesajlar, oyuncuların yahut kullanılan herhangi bir tesir unsurunun gölgesi şeşnda kalmasındandır. öbür bir ifadeyle, elan zahmetlilü bir tesir yaratabilmek midein, reklamlarda kullanılan gülmece, gır gır haller, mualla yaşam standartları, tüketicilere iletilen mesajların önüne geçmesindendir. Hakeza durumlarda insanoğlu, tesir unsuruna yoğunlaşmaktadır. Tüketicilerin en çok etkilendikleri, inandıkları, söze icap bırakmadan onaylama ettikleri reklam türleri, ürün yahut hizmetin anlatıldığı, hayallerin başüstüneğu, ışıkğrafların kullanıldığı, üretim biçiminin gösterildiği dizayn biçimleridir. Tüketiciler bu tip layihamları izlerken hem etkilenmekte hem bile gördükleri şeylere inanmaktadır. Mafevkda güfteünü ettiğimiz tesir unsurları aslında selim seçilmektedir. Ama burada iş, onların kullanılma biçimi olmakla omuz omuza, seçilenler ile markanın uyumlu olmasıdır. Yani seçilen tesir unsurunun markaya benzeyen, onunla ilişkilendirilebilen, onu çağrıştıran özelliklere iye olması gerekmektedir. Lakin umumi olarak reklamlar inandırıcı cereyan etmek zorundadır. Bunun nispetle sükselı bir reklam kurmanın ana kaideı nişane kesime seslenme kılmak, bu nişane kitle ile empati kurarak kampanya yapmak heybetli üleş sahibidir. Sonunda nişane kitle(ler) markayı ve ürünü elan çok benimser ve ortaya bir kullanıcı sadakati çıkar (customer loyalty).