Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kabilinden terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizgiysiü bilgisayarlar, tabletler, akıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca davranış ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı tutulmak sinein en münteşir kullanılan dijital pazarlama yayınlarının teferruatlı izahatını zirda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en turfa ve en çok malum dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sayesinde çeşitli alıcı yolculuğu değinti noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak sinein sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni allıkırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, alıcı çıbanarı hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine bağlantılar ve fen özetler evet da iş özetleri için malumat sineerebilir. E-postalarınızın hoppadak silinmek yerine açılmasını ve okunmasını kurmak sinein şayan tutmak ciddi önem taşır. Kişiye özel sineerik ve rabıta çekici teklifler katılımı çoğaltmak dair çok sorune yarar. E-posta ile pazarlama hem sanat hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve rabıta çekici olmalıdır. Bununla birlikte çok skorda e-posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir istikrar sağlamak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en sinerjilü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Meze ve araştırı sinein videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Filhakika, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B azrailları hem de B2C tüketicileri satın hava kararlarını videoteyp sayesinde veriyor. Videoteyp pazarlama marka nüansındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını fazlalıkrır. Blog gönülğine gömülü videolar, B2B ve B2C sineerik pazarlama stratejilerinin senelerdir çene taşı konumunda. Videoteyp onaylamak, gönülğinizi daha aşkın insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabilinden üçüncü cihet sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai medya yayınlarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşhamur özendirme edin. Videolarınız güdük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu rabıta çekici şekilde tutmak çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal medya, belirli bir maksat kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız demetlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne içtimai medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize kapalıdır. Facebook hala dünyanın en şanlı içtimai medya platformudur. Twitter B2B azrailları beyninde hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın alma döngüsünün er aşamalarında B2B azrailları ile demetlantı sağlamak sinein harika bir makam. Her içtimai medya platformu farklı sineerik türlerine mevla olsa da bütünü bayağı videoteyp/suret odaklıdır. Bu nedenle sineerik oluştururken bunları içtimai medya üzerinden nasıl yaymak istediğinizi her mevsim boşluk önünde bulundurun ve buna için organizasyon konstrüksiyonn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği sinein, pazarlamacılar var olan her platformdan en çok şekilde faydalanmak sinein dijital pazarlama taktiklerini daim uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce mevcut değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha aşkın etken kullanıcıevet mevla. Kısaltarak mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin nispetle güdük ileti, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Fakat içtimai medyada evetğu kabilinden mesajlar güdük ve öz olursa güçlü hale hasılat. Pazarlama ekipleri, sadece tekst sineaziz güdük ileti hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif sineerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanır. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar rabıta çekici evet, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Fakat, gönülğiniz maksat kitlenizin lakinç ve rabıta düzlükı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme sinein şayan sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, malumat görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, tekst mesajları, reklamlar, salık bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital kol kartları kabilinden sineerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün sineeriklerinizde tutarlı bir titrem ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi gönülğini (putrel sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylecene, arama sonuçlarında daha mürtefi sıralarda ve daha kesif görülür, gönülğinize gidiş geliş artışı sağlamlanır. İyi SEO geriları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna kapalıdır. Web gönülğinizde çok aralıkştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha aşkın sözcükten oluşan ifadeler) giymek SEO’nuzu daha çok hale getirir, gidiş geliş ve dönüştürme dair daha mürtefi gerilar sağlamlar. Koca itibarlı üçüncü cihet sayfalardan uzvi bağlantılar elde etmek da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri gönülğinize yönlendirmenin bir sair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belirli bir bağlantıya mevrut her tıklama sinein ödeme konstrüksiyonlır. Taharri motorları ve çoğu içtimai medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin sineerik akışlarında fonlenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), şanlı etki yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Muayyen anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (tekst) ve demetlantı göstermesi sinein arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, ekseri potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla haberleşme kurduğu ilk değinti noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, bütün dijital varlıkları tutarlı marka çallıkışmasıyla tanıtabilir. Hatta web sitenizi arama motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme nispetını (daha aşkın tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.